dentsu aegis network

NORWAY

Ideas without limits

Vi er en gruppe digitale innovatører med sterkt fokus på kreative og innovative løsninger – for alle flater. Hvordan? Ved å lage uimotståelige ideer som blander kreativitet, strategi, teknologi og data.

Vårt kontor her i Norge huser en gjeng svært begavede personer, og vi er stolte av å tilhøre det globale Isobar-nettverket. Å tenke nytt rundt kommunikasjon, enten gjennom å utfordre det tradisjonelle, eller gjennom digital produkt- og tjenesteutvikling, er det vi synes er aller mest spennende.

Danske Bank – Maratonløftet

Danske Bank – Maratonløftet

Danske Bank er tittelsponsor for Oslo Maraton og ønsket å gjøre mer ut av sponsoratet en bare logoeksponering i forbindelse med selve løpet. Vi ville få så mange som mulig av egne ansatte, kunder og samarbeidspartnere til å løpe og få en mer involverende opplevelse av Danske Bank Oslo Maraton 2015.

Se jobben

Norwegian Air Shuttle – verdens første in-flight entertainment system

Norwegian Air Shuttle – verdens første in-flight entertainment system

Underholdningssystemet i Norwegians 787 Dreamliner er verdens første in-flight entertainment system som baserer seg på det åpne Android-systemet. Dette gir en fleksibilitet for endringer og oppdateringer som ikke har vært mulig tidligere. Løsningen er bygget på utbredte konvensjoner for skjerm- og berøringsbasert design, med et mål om å i størst mulig grad ivareta et miljø som brukerne er vant med fra andre digitale grensesnitt og enheter på bakken.

Se jobben

Music Norway – ny visuell identitet

Music Norway – ny visuell identitet

Med en ny visuell identitet som er hentet ut både digitalt og i trykksaker, samt en ny nettløsning som fungerer på alle plattformer, framstår Music Norway visuelt og teknisk tidsriktig. I den nye nettløsningen presenteres redaksjonelt innhold, kalender, faglige program og støtteordninger I et oversiktilig design.

Se jobben

BBC Brit - lansering i Norge

BBC Brit - lansering i Norge

TV-kanalen BBC Brit skulle lanseres i Norge og måtte skape begeistring for kjernen av det kanalen sto for langt inn i den norske folkesjela.

BBC Brit var det nye hjemmet til ett av verdens mest kjente TV-programmer, nemlig Top Gear. Gjennom å koble det verdenskjente TV-programmet og BBC Brit opp mot norske helter skulle vi vinne nordmenns hjerter. Vi inviterte den ikoniske Top Gear-sjåføren The Stig til en spektaktulær konkurranse i Holmenkollen mot et stjernelag av Norges fremste vintersportsutøvere. Innholdet fra eventet ble distribuert i sosiale medier og gjennom et PR-løp rettet mot riksdekkende nyhetsmedier.

Se jobben

SPAR – Hvordan vinne hjerter og kunder I julen?

SPAR – Hvordan vinne hjerter og kunder i julen?

Julehandelen er årets viktigste sesong for dagligvarebransjen. Vi måtte derfor finne en måte å gjøre SPAR til den prefererte butikken når julematinnkjøpet satte i gang.
Dette er en bransje der små marginer får store konsekvenser, og kjedene følger hverandre svært tett. Julehandelen, som den største sesongen, er derfor ekstremt viktig å vinne. Vi fokuserte på et produkt som følger enhver mattradisjon, uansett hvor spesiell den er: Julepoteten.

Se jobben

  • ENGASJERTE MEDARBEIDERE

    25ENGASJERTE MEDARBEIDERE

  • KONTOR

    1KONTOR