dentsu aegis network

NORWAY

Vi gir merkevarer liv

I MKTG skaper vi merkevareopplevelser som er forankret i den fysiske verden og forsterket i digitale rom. Vårt mål er å skape meningsfulle og minneverdige merkevareopplevelser for våre kunder. Dette gjør vi gjennom å forsterke den tradisjonelle mediebruken via fysiske møter mellom produkt og forbruker som igjen gir fortjent medieomtale og glade kunder. Ekspertisen vår består i å bruke innsikt til å skape gode møter mellom produkt og forbrukere i en relevant situasjon.

Nissan Note: Finland

Nissan Note: Finland

Som en del av nylanseringen av Nissan Note i Norden fikk psLIVE oppgaven med «å skape innovasjon og spenning for alle». Vi skapte en rekke «uventede møter», som inkluderte opplevelser på parkeringsplasser ved kjøpesentre, en «pop up»-kafé og flyplass.

Croods: UK

Croods: UK

The Croods, 20th Century Fox’ familiefilm fra forhistorisk tid, viste verdens første familie som kom ut av mørke huler og uti sola. For å skape blest om premieren og for å feire vårjevndøgn i 2013, satte psLIVE opp et gigantisk monument ved Stonehenge… et ekte medie.

Se videoen

  • ENGASJERT MEDARBEIDERE

    2ENGASJERT MEDARBEIDERE

  • KONTOR

    1KONTOR