dentsu aegis network

NORWAY
;

Thomas Horn

Head of CRM

Thomas er Leder av CRM og Kundelojalitet i Carat og har det overordnede ansvaret for de samme fagområdene i konsernet Dentsu. Han har 17 års erfaringen innenfor CRM, 1:1 dialog og kundelojalitet. Tidligere jobbet Thomas som Head of CRM-project i Volvo Personbiler Norge, og før det var han mange år i DirektMedia, som er et Bisnode selskap. Der var han blant annet ansvarlig for Digitalt område og Senior CRM-rådgiver for noen av de kundene i Norge med størst B2C base. Tidligere jobbet han mange år i Telecom sektoren med aspekter rundt det å rekruttere, utvikle og gjenvinne de riktige kundene. Thomas brenner for CRM, og han vet hvilket unik mulighet som målrettet, relevant og riktig dialog kan gi i den totale mediemiksen. Tradisjonelle CRM-kanaler som DM, e-post, og SMS kobles sammen med nyere kanaler som Facebook, twitter og Instagram. Hensikten er å maksimere kundeverdi og lojalitet gjennom differensiert håndtering av kunderelasjoner. Både med enkeltstående kampanjer og gjennom lojalitetsprogram.

Thomas Horn